



Handpicked content door onze editors
Nieuws, reviews, previews en meer
© 2026 GameQuarter.be. Alle rechten voorbehouden.
Doe mee aan de community
Oh ja, het einde van Plague Tale: Requiem was voor mij zelfs een smet op de hele reeks. Erg jammer, want eerste deel vond ik erg tof.
Bij Reanimal vond ik de reis dan weer zo goed, dat het vage einde me niet uitmaakte. En er komt nog DLC, dus kunnen ze dat wellicht nog fixe…
@Sil, Giver of Games een tegenvallend einde kan inderdaad een hoop verpesten. Of de reis moet zo leuk zijn dat het elkaar opheft. Bij films…
https://www.gamequarter.be/reviews/deer-boy/
Ah, das jammer. Denk dat ik dan op een sale wacht, want wil het nog wel een keer spelen.
Game aint that good though
Ja nu de code van de geheime kamer gekraakt is wel
GTA zou nu gewoon al winstgevend zijn 😂
https://www.gamequarter.be/nieuws/gta-vi-heeft-rockstar-nu-al-veel-geld-opgeleverd/
Lijkt me leuke game. Is wel mijn stijl spel. Platinum is goed te doen neem ik aan?