



Handpicked content door onze editors
Nieuws, reviews, previews en meer
© 2026 GameQuarter.be. Alle rechten voorbehouden.
Doe mee aan de community
Wij zitten ook over airco na te denken. Is nu met waaier aan nog 28 graden en boven zelfs 30 graden.
Wij hebben 1 grote buiten unit voor 4 binnen, staan niet allemaal tegelijk aan. Op zolder nu wel grootste gedeelte van de dag ivm werkkamer…
Ik heb ook 2 buiten units
zal bij ons wel wat meer misbruikt worden maar ook wel paar maar zijn 2 buiten units
Jep
En beneden staat hij alleen uit als we op bed liggen
Tussen de 80 en 90 kWh verbruiken ze dan samen in een maand
Valt me heel erg mee
En dat is zonder gebruik van zonnepanelen
Nacht omdat ik er slaap