Op de E3 was Beyond Good & Evil 2 niet aanwezig. Door velen werd dit als een gemis gezien, maar de game is nog steeds in ontwikkeling. Michel Ancel van Ubisoft heeft aangegeven dat de game echter door zo weinig mogelijk mensen wordt ontwikkeld. Dit om persoonlijke creativiteit te stimuleren.
Ancel wil het ontwikkelingsteam van Beyond Good & Evil 2 bewust klein houden. In het team moet een soort familiegevoel aanwezig zijn. Zo moet creativiteit worden aangemoedigd en de game een persoonlijk karakter krijgen. Dit komt volgens Ancel de game alleen maar ten goede. Tevens moet het spel meerdere verhaallijnen gaan krijgen. Natuurlijk heeft de beste man een punt, maar het is wel zo dat dit de ontwikkelingstijd niet ten goede komt.
De game is door het kleine team namelijk nog lange tijd in ontwikkeling. Daarom was Beyond Good & Evil 2 waarschijnlijk ook niet aanwezig op de E3. Tot slot wordt het spel op een 3D engine ontwikkeld, wat het ontwikkelingsproces nog complexer maakt.
0 reacties op "Beyond Good & Evil 2 door zo weinig mogelijk mensen gemaakt"
Gelieve eerst in te loggen of te registreren om een reactie te plaatsen a.u.b.
Log in of registreer hier