BLAST en EPOS verlengen hun samenwerking

Audiomerk EPOS en eSports-organisator BLAST hebben aangekondigd hun samenwerking met twee jaar te verlengen. Dit betekent dat hardware van de fabrikant voor de voorzienbare tijd gebruikt zal worden tijdens de CS:GO-toernooien van BLAST Premier.

Het partnerschap begon twee jaar geleden en is klaarblijkelijk goed bevallen. Dat is ergens niet verwonderlijk, daar BLAST een indrukwekkend bereik heeft. De zeven evenementen onder diens vlag bereiken immers 150 landen en worden uitgezonden in achttien talen. Hierbij was de H6PRO-headset van EPOS prominent in beeld gedurende Counter-Strike: Global Offensive-matches van het hoogste niveau.

Oliver Clarke, Head of Brand Partnerships bij BLAST, zegt: “We zijn blij onze samenwerking met EPOS te kunnen continueren in het nieuwe seizoen en daarna. Het aangaan van lange termijn samenwerkingen met onze partners is een belangrijk onderdeel van onze commerciële groeiplannen. Sinds vorig jaar hebben we laten zien hoe belangrijk audio is om een concurrentievoordeel te behalen en we kijken ernaar uit om dit in 2022 op nieuwe manieren tot leven te brengen."

Maja Sand-Grimnitz, Director of Global Marketing, Gaming bij EPOS, zegt: “We zijn zeer verheugd om onze samenwerking met BLAST met twee jaar te verlengen. Zoals de afgelopen twee jaar is gebleken, passen BLAST Premier en EPOS uitstekend bij elkaar. We kunnen niet wachten om de kracht van audio te laten zien via een heleboel uitzonderlijke evenementen in 2022 en 2023. De BLAST Premier in november heeft de toegevoegde waarde en de geweldige mogelijkheden van fysieke evenementen laten zien. We hebben ervan genoten onze nieuwe H6PRO Series in de arena te zien. Na twee jaar zien we nog steeds dat deze samenwerking eindeloze mogelijkheden en geweldige resultaten biedt voor BLAST en EPOS, maar bovenal voor alle fantastische esports-fans over de hele wereld."

Discord

Hot
Enquête
Veel
26%
Best veel
48%
Weinig
20%
Niets
7%
Totaal aantal stemmen: 46 | 0 reacties
Speel nu

Games Headliner