hotness 0
News

Bloodborne patch pakt laadtijden inderdaad aan

Gepost door

Bloodborne is een dijk van een game, dat bleek wel uit onze recensie. Toch kon je je flink ergeren aan de laadtijden die regelmatig op het scherm verschenen. Ontwikkelaar From Software gaf al snel aan hieraan iets te zullen doen middels een patch, maar het is altijd maar afwachten of dit daadwerkelijk waarheid wordt. De ontwikkelaar lijkt de belofte inmiddels te hebben ingelost.

De laadtijden van Bloodborne zijn inderdaad verbeterd, zo blijkt uit de nodige testjes. In veel gevallen is de laadtijd met 5 tot 10 seconden ingekort. Daarnaast zul je nu niet meer het logo van het spel aantreffen wanneer je laadt, maar zullen er items uitgelegd worden. Dit zal ook bijdragen aan het verwerken van de vertraging.

Overigens zijn er middels de patch wel meerdere dingen verbeterd. Dit is terug te lezen in de changelog van patch 1.03.

  • Reduced loading times (approx. 5-15 seconds; may vary by circumstance)
  • Fixed bug that left certain lifts and elevators inoperable
  • Fixed bug that resulted in bosses becoming immobilized
  • Fixed bug that left players unable to advance NPC events during multi-play
  • When the PS4 is put into Rest Mode during online play, the game will now return to the main title screen upon resuming play. This will resolve matchmaking issues related to Suspend/Resume.
  • Other various bug fixes

0 reacties op "Bloodborne patch pakt laadtijden inderdaad aan"