hotness 0
News

Crysis 3 single- en multiplayer gepatcht

Gepost door

Crytek heeft een nieuwe patch voor Crysis 3 uitgebracht. Het gaat eigenlijk om twee patches die zowel de singleplayer als de multiplayer upgraden. De updates pakken zowel shader issues en GPU-crashes als wat balance issues aan.

Crysis 3 heeft een patch gekregen (patch 1.2) om de shader issues waarmee een aantal spelers kampen aan te pakken. Ook zou de stabiliteit van de game voor PC nu moeten toenemen. Naast de singleplayer is ook de multiplayer aangepakt. Zo zijn wat weapon stats aangepast om een betere spelervaring online te bieden.

De patch is nu beschikbaar en wordt automatisch gedownload door het spel op elk platform. De volledige changlog vind je hier:

Crysis 3 PC Patch 1.2 Changelog:

  • Fixed after-match award dog tags from not loading from the profile correctly
  • Fixed root cause of some graphics driver crashes
  • Fixed particle shader causing black squares/broken shading on some graphics cards
  • Fixed shadering issue with underwater fog
  • Fixed issues with non-default controls for weapon customization
  • Fixed some issues with binding non-default vehicle controls
     

Crysis 3 Data Patch C Changelog:

  • Developers Choice playlist updated to new game mode variation
  • Jackal fire rate decreased slightly
  • Jackal per pellet damage fall off increased
  • Fixed an issue where the Takedowns spread escalated too quickly in certain zoom modes
  • Grendel fall damage fall off reduced for better long range impact
  • FY71/SCAR damage fall off increased to reduce their effective range
  • Further matchmaking tweaks for X360 and PS3 to increase chance of local sessions being found
  • Foregrip and Muzzle Brake effectiveness reduced slightly
  • Laser sight effectiveness reduced slightly

0 reacties op "Crysis 3 single- en multiplayer gepatcht"