hotness 0
News

De ontwikkelaars van The Day I Died reageren wel heel rap

Gepost door

Een bug in je nieuwe game tegenkomen, is natuurlijk altijd heel vervelend. Maar met hoe complex software tegenwoordig soms is, is het volgens velen niet meer te voorkomen. Bit Gimmick doet daarom the next best thing en lost elk probleem in The Day I Died in een mum van tijd op.

In de vijf dagen sinds het spel verscheen, bracht het reeds twee patches uit die problemen aanpakten die door spelers gerapporteerd waren. Hierdoor zouden de volgende bugs zich niet meer voor moeten doen:

  • A floor at one spot turned invisible after coming back from the -1st floor
  • In-game the How To Play screens were not displayed correctly
  • A cabinet had a lack of colliders so the player was able to walk through it. This magic is gone now.
  • On older screens with weaker contrast, the flashlight's light "blinded" the action text ("at the site of use", to avoid spoilers), in one instance it literally turned the text invisible. Altered the flashlight's beam color and intensity so it doesn't do this anymore

Het team achter The Day I Died waarschuwt dat er ook een probleem was met de savegames, die getriggerd werd door Steam updates en waardoor je je progressie kwijtraakte. Ook deze bug is opgelost, maar hiervoor moet je save file wel nog een laatste keer verwijderd worden.

 

0 reacties op "De ontwikkelaars van The Day I Died reageren wel heel rap"