hotness 0
News

Het duurt dertig uur voor je jouw skell krijgt in Xenoblade Chronicles X vanwege sfeer

Gepost door

Skells, de gigantische mechsuits uit Xenoblade Chronicles X, speelden een prominente rol bij het promoten van de game. Je zult echter flink moeten ploeteren voor je in zo'n stalen gevaarte mag stappen.

Uit een interview met GameSpot Monolith CEO Tetsuya Takahashi blijkt namelijk dat je pak en beet dertig uur in de game hebt zitten voor je voor het eerst in een skell mag stappen. Volgens Takahashi heeft dit te maken met neerzetten van de wereld:

''De presentatie van de wereld is iets heel belangrijks voor mij wanneer ik games maak en het is iets dat bij de spelers ligt en tijd kost. Om ervoor te zorgen dat je het gevoel hebt in deze wereld te leven, moet je er zo'n twintig tot dertig uur in spenderen. Als mijn doel is dat mensen opgaan in mijn wereld en hier een gevoel van detail bij krijgen, dan moet ik een ontwerp gebruiken dat mensen toestaat om zoveel tijd er in door te brengen, omdat het een essentieel element is. Als ik zeg dat het misschien ongeveer dertig uur kost voor je volledig in de rol bent opgegaan en daar leeft, dan is dat wat mensen juist terug laat komen naar deze games. Ze willen deze rollen leven.''

0 reacties op "Het duurt dertig uur voor je jouw skell krijgt in Xenoblade Chronicles X vanwege sfeer"