Na enige tijd in pre-release te hebben gezeten is Hex Defense VR op 15 februari overgegaan op versie 1.0 en daarmee een full release. En nog op dezelfde dag kwam de volgende update, welke de game naar versie 1.02 bracht en enkele grote problemen verhielp.
Omdat deze problemen nogal een grote impact hadden op de beleving van sommige spelers, helpen wij graag met het verspreiden van dit blijde nieuws. De patch notes kun je hieronder vinden, zodat je kunt zien op jouw issue eventueel nu ook verholpen is:
Versie 1.0
- Optimized batching draws. The game will run 15/20 % faster depending on graphic card and HMD used
- Upon level completion the player will be able to continue playing to climb the leaderboard
- Spawners will show hints upon inminent activation
- Fixed bindings for the vive controllers
- Changed minor graphical settings
- Improved pathfinding on enemy AI. Reduced the chance of traffic jam
- Fixed glitch in Player collider
Versie 1.02
- Corrected major problem on leaderboard localization
- Corrected visual glitch in asteroid level causing unusable tiles
- Leaderboards will be updated in real time while playing, not at the end of level anymore
0 reacties op "Hex Defense VR ontvangt twee updates op een dag"
Gelieve eerst in te loggen of te registreren om een reactie te plaatsen a.u.b.
Log in of registreer hier