hotness 0
News

Hisashi Nogami was bang dat Splatoon niet goed ontvangen zou worden

Gepost door

Nintendo verraste vriend en vijand met de aankondiging van Splatoon. De Japanners hadden een niet al te goede reputatie als het aankwam op onlinefunctionaliteiten, dus een game die hier de nadruk op legde had niemand verwacht. Zelfs het ontwikkelteam kreeg voor de launch de bibbers.

Dit blijkt uit een interview dat GameMaster deed met Hisashi Nogami, de producer van Splatoon. ''We hebben met online multiplayer gewerkt in een aantal titels, maar dit was de eerste keer dat we de uitdaging aangingen met een game waarin de multiplayer de hoofdmode was. We waren er niet honderd procent zeker van hoe enkele onderdelen ontvangen zouden worden. Daarom zijn we heel blij om te zien dat ze goed ontvangen werden, en niet enkel door ervaren online spelers, maar door een brede groep spelers zoals kinderen en vrouwen. Het was een flinke boost voor ons zelfvertrouwen. Als we in de toekomst de kans krijgen, zou verder willen voortbouwen op online gameplay,'' aldus Nogami.

0 reacties op "Hisashi Nogami was bang dat Splatoon niet goed ontvangen zou worden"