Een hoog aangeschreven medewerker bij Guerilla Games, de makers van Killzone 2, werkt aan Resistance 3 en is dus overgestapt naar Insomniac Games. Dat blijkt uit het profiel op LinkedIn van de medewerker, Aaron Butler.
Het profiel laat zien dat Butler sinds november 2009 actief is bij het bedrijf achter de Resistance-reeks. Officieel is het derde deel uit de reeks nog niet aangekondigd, maar gezien de laatst verschenen billboard, de geruchten en tot slot de voorgeschiedenis van Insomniac zijn ze er haast zeker mee bezig.
Nieuws
Killzone 2-medewerker werkt aan Resistance 3
Door Sebastiaan Quekel
0
Laatste artikelen

Nieuws
Dragon Ball Xenoverse 3 heet je welkom in West City
door Mario Heurter

Nieuws
Fans doen opvallende GTA 6 ontdekking
door Stefan van den Broek

Nieuws
Stemming wijst uit dat spelers verwachten dat GTA VI een aardig prijskaartje krijgt
door Stefan van den Broek

Nieuws
Brett Gipson is één van de stemacteurs van GTA VI
door Stefan van den Broek

Nieuws
De eerste recensies van de Steam Machine vallen allemaal over één ding
door Stefan van den Broek
Google
Maak van GameQuarter jouw voorkeursbron op Google
Stel GameQuarter in als je voorkeursbron en mis nooit meer het laatste gaming nieuws wanneer je zoekt op Google.
Voeg GameQuarter toe als voorkeursbron
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie