Soms moet je als onderdeel van een zakelijke transactie dingen doen die je liever niet doet. Vermoedelijk is dit dan ook de reden dat Nintendo of America de film Pixels van Adam Sandler via Twitter promootte, iets wat ze duur kwam te staan.
De film wordt namelijk ontzettend slecht ontvangen door zowel consumenten als de pers en scoort overal rond de twee uit tien. Mensen adviseren de film te gaan kijken is dan ook niet bepaald een goed idee geweest. Onderstaand is de Tweet van Nintendo te zien, gevolgd door een kleine greep uit de vele, vele boze, teleurgestelde en verdrietige reacties die hierop volgden.
Could you defeat Donkey Kong? Grab a hammer and watch the final trailer for #PixelsMovie, now in theaters. http://t.co/lTLtvDYoHp
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 23 juli 2015
YOU WERE SUPPOSED TO BE THE CHOSEN ONE @NintendoAmerica
— please understand (@mementomorrigan) 24 juli 2015
@NintendoAmerica how dare you!
— Ony Mendoza (@His_Madgesty) 24 juli 2015
@NintendoAmerica How could you do this to me and my children? We have spent so much money on Amiibo.
— Justin Hoenke (@JustinLibrarian) 24 juli 2015
.@NintendoAmerica no pic.twitter.com/I1JJWINhAM
— glitz (@Glitzian) 23 juli 2015
@NintendoAmerica it makes me very sad that somebody at Nintendo OK'd this.
— Mike (@StrikerObi) 24 juli 2015
@NintendoAmerica I hope this causes Nintendo to never lease out their properties again.
— - ̗̀Squeaver ̖́- (@Squeaver) 23 juli 2015
@babylonian @nintendoamerica grab a hammer to smash your computer with when you start watching the trailer
— Brian Lee (@LRcomic) 23 juli 2015
0 reacties op "Nintendo of America's Twitter ligt onder vuur na promotie-tweet voor Pixels"
Gelieve eerst in te loggen of te registreren om een reactie te plaatsen a.u.b.
Log in of registreer hier