hotness 0
News

Skull & Bones kostte al meer dan $120 miljoen

Gepost door

Piraatje spelen doet menig gamer vandaag de dag in Sea of Thieves van ontwikkelaar Rare en Microsoft. Dat betekent echter niet dat de honger naar naval combat is gestild. Ubisoft kondigde in 2017 Skull & Bones aan, maar zag tot op heden nog altijd niet het levenslicht. Kotaku geeft ons nu een kijkje in de ontwikkeling van het spel.

Het medium laat weten dat er al meer dan 120 miljoen dollar is uitgegeven aan de game. Een fors bedrag voor een spel waar nog weinig over bekend is. De game zou overigens eerst geen stand-alone spel worden, maar een uitbreiding voor Assassin's Creed IV: Black Flag. Uiteindelijk besloot Ubisoft om Skull & Bones los uit te brengen. Er wordt vervolgens gesteggeld over de spelwereld, zoals Caribisch gebied, de Indische Oceaan en Hyperborea.

Wanneer er zulke bedragen met een spel zijn gemoeid, is de stekker uit het project trekken natuurlijk geen optie meer. Het spel is inmiddels de alfa fase gepasseerd, dus het zal zeker nog wel even duren voordat het spel in de schappen zal liggen. Momenteel staat de release gepland voor het fiscale jaar 2023. Zal tegen die tijd nog eens $120 miljoen zijn uitgegeven?

 

0 reacties op "Skull & Bones kostte al meer dan $120 miljoen"