hotness 17
Rogue Loops Cover
News

Update 1.1.0 voegt flink wat toe aan Rogue Loops

Je leest hier wat

Gepost door

We hebben het vaker geschreven, maar wanneer een game verschijnt via Early Access, mag je er als consument van uitgaan dat er nog dingen aan gaan veranderen. Immers is de volledige release pas bij de 1.0-versie.

Ook dat staat echter niet in steen gebeiteld, getuige het feit dat Rogue Loops bijvoorbeeld nu een flinke content update krijgt middels update 1.1.0. Hiermee wordt een compleet nieuwe biome genaamd Abyss toegevoegd, samen met zes nieuwe vijanden en een verbeterde tutorial. Qua balancering zijn Viri'Dax en Fire Synergies onder de loep genomen, samen met verschillende Relics en Skills. En natuurlijk zijn ook bugs aangepakt:

– Fixed several UI issues in skill descriptions
– Fixed missing or early-stopping boss music
– Fixed missing combat feedback (e.g., Immunity, Backstab)
– Translation issues corrected in multiple languages
– Missing character fixes for non-Latin alphabets
– Relic descriptions in shops now display correctly
– UI select sound no longer plays incorrectly
– Improved some room colliders
– Fixed rare issue where a room wouldn’t end after all enemies were killed
– Resolved overlapping SFX issues causing excessive noise

Rogue Loops

0 reacties op "Update 1.1.0 voegt flink wat toe aan Rogue Loops"