YouTuber steekt de draak met EA en Bethesda met nieuwe merchandise

Gamers die veel tijd op YouTube doorbrengen hebben allicht wel eens de naam YongYea horen vallen. Deze verslaggever van videogame-nieuws is meermaals in de spotlights komen te staan door een kort akkefietje met Jason Schreier en zijn harde campagne tegen lootboxen, microtransacties en in-game ads.

Twee van de dingen waar hij zich over uitgesproken heeft zijn de ''suprise mechanics'' van Electronic Arts en het Nuka Cola-fiasco van Bethesda; twee gebeurtenissen die hij aanhaalt met zijn nieuwe merchandise. Want hoewel de gebruikelijke pet en t-shirts aanwezig zijn, is er ook een stresskubus in de stijl van een lootbox, waar Yong's Suprise Mechanic op staat, evenals een glas met de tekst 0% Plastic Shell 100% Real Glass. Is het een steek onder de gordel? Ja! Maar wij moesten er wel om gniffelen.

           

Let op: GameQuarter schrijft dit bericht in de hoop zijn lezers te wijzen op voor hun interessante game(-gerelateerde) aanbiedingen. Deze inhoud wordt niet gesponseerd door Yongyea, noch is die op de hoogte gebracht van het bestaan van dit bericht.

Discord

Hot
Enquête
Veel
25%
Best veel
48%
Weinig
20%
Niets
7%
Totaal aantal stemmen: 44 | 0 reacties
Speel nu

Games Headliner