Howard was eerder werkzaam bij Ubisoft en Epic Games, waar hij onder andere verantwoordelijk was voor de Battle Pass die Fortnite populariseerde. Voor de TLOU-titel zou hij vermoedelijk een soortgelijke rol vervullen, daar die bedoeld is als een live-service. Het gebrek aan officiële communicatie over de titel en de vertragingen in de ontwikkeling zijn echter een duidelijk teken van een moeizaam ontwikkelproces.

Na er minder dan een jaar gewerkt te hebben, heeft Anders Howard, Principal Monetization Designer bij van het The Last of Us multiplayer-project, Naughty Dog alweer verlaten. Zo spotte oplettende gamers via zijn LinkedIn.
Laatste artikelen

Nieuws
Bestrijdt de kwade demoon Baphomet in Kingdom of Night
door Peter Beckers

Nieuws
Er zijn nieuwe details bekendgemaakt van Yakuza Kiwami 3 & Dark Ties
door Peter Beckers

Review
R-Type Delta: HD Boosted
door Doeke Kleppe

Nieuws
Omi Oh My AI is klaar voor het einde
door Sil Hendriks

Artikel
De Top 5 van 2025: David
door David Dejaeghere
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie