



Handpicked content door onze editors

De zomer in de bol

Misschien alleen niet allemaal even makkelijk om te komen

Net zo langdradig als de titel
Nieuws, reviews, previews en meer
© 2026 GameQuarter.be. Alle rechten voorbehouden.
Doe mee aan de community
En jij?
Yep maar ook console die moest concurreren met psp
De N-Gage was dat niet zo een mobiele telefoon van Nokia? 🤔
Verwoed verzamelaar dus. Nice, 👍
Waaronder vage dingen als de Ouya en de N-Gage
Ik heb hier letterlijk een gigantische kast met 40+ consoles staan
Alles
Op wat game je zoal?
Die kunnen wel wat waard zijn naar later natuurlijk.
Vooral dingen als limited run games i love