De game is alweer bijna twee weken offline, maar de ophef rondom Concord is een langer leven beschoren dan de game. Niet gek ook, daar een game van $200.000.000 die zó hard flopt een unicum is.
De reden hiervoor wordt op verschillende plekken gezocht. Sommige denken dat het komt door hoe Sony marketing heeft aangepakt, anderen denken dat de gameplay zelf niet goed genoeg was en een grote groep gooit het ook op hoe woke de game was. Laura Fryer, een videocaster die in het verleden prominente posities bij onder andere Microsoft en Epic Games bekleedde, zegt echter dat de interne bedrijfscultuur de daadwerkelijke schuldige is.
Fryer argumenteert dat Concord voldoende feedback heeft gekregen, maar er onvoldoende op heeft geacteerd. In plaats daarvan dacht het het beter te weten en bleef het een game pushen die een spel emuleerde dat acht jaar geleden populair was, zonder er echt op te verbeteren. Ze benoemd ook dat dit soort ontwikkeling, niet gedreven door realistisch denken, vaker voorkomt. Maar als je dat allemaal wil horen, kun je hieronder de video vinden.
0 reacties op "''Cultuur heeft Concord gedood''"
Gelieve eerst in te loggen of te registreren om een reactie te plaatsen a.u.b.
Log in of registreer hier