De reden waarom cinematic trailers van videogames bij steeds meer mensen een nare nasmaak achterlaten, is doordat specifiek gekozen camerahoeken, coole aan elkaar gemonteerde beelden en een rendering die geen rekening hoeft te houden met player input een hele andere weergave kunnen geven dan de werkelijkheid is. Maar uitgevers blijven ze produceren, simpelweg omdat het er cool uitziet.
Ontwikkelaar Nekki poogt met SPINE, hun nieuwe gun fu game, die ervaring naar de spelers te brengen. Tijdens de PC Gaming Show van gisterenavond deelde het onderstaande trailer, welke het zelf in een e-mail aan GameQuarter omschrijft als zijnde een gameplay trailer.
''We zijn opgewonden om SPINE te onthullen en spelers uit te nodigen in wat we hopen dat een nieuw niveau van cinematische action gaming wordt,'' schrijft Producer Dmitry Pimenov in dezelfde mail. ''Van John Wick tot District 13; we adoreren die films zo erg en we willen deze game een ode maken aan ons favoriete filmgenre.
0 reacties op "De cinematische actie van SPINE is meer dan een trailer"
Gelieve eerst in te loggen of te registreren om een reactie te plaatsen a.u.b.
Log in of registreer hier