Met tienduizenden games in de omloop is het moeilijk om iets te maken dat nergens inspiratie haalt. Soms is het echter lastig om te zien waar dat is.
Niet bij 30XX, wiens mosterd duidelijk van het merk Capcom is. De hoofdpersonen tijdens duidelijk geïnspireerd op Megaman en Protoman en ook de levels ademen die sfeer uit. Laten we hopen dat ze ook dezelfde kwaliteitsstandaard halen terwijl Capcom aan hun eigen blue bomber werkt.
Update: in de haast van live-coverage hebben we per abuis een verkeerde trailer gebruikt bij dit nieuwsbericht. Deze is nu gecorrigeerd. Tevens hebben wij hieronder een citaat toegevoegd die we nadien hebben mogen ontvangen van de uitgever.
''De afgelopen twee jaar in Early Access zijn voorbijgevlogen voor het team en we kunnen niet wachten om te zien wat de reactie van de community gaat zijn op de wilde actie en het duistere mysterie bij de volledige release,'' schrijft Batterystaple Games oprichter Chris King. ''We zijn eindeloos dankbaar voor onze Early Access community, die ons heeft geholpen met het vormen van 30XX in een game waar het team oprecht trots op is. Wanneer we 1.0 bereiken op PC en de actie brengen naar Nintendo Switch op 9 augustus, kijken we ernaar uit om te zien hoe onze community naar alle 30XX's op NieR Automata-geïnspireerde geheime eindes rent.''
0 reacties op "De inspiratie is duidelijk bij 30XX"
Gelieve eerst in te loggen of te registreren om een reactie te plaatsen a.u.b.
Log in of registreer hier