Met The Division had Ubisoft op de E3 van dit jaar wederom een klapper van formaat in huis. De MMO voor de nieuwe generatie consoles werd dan ook veelvoudig genoemd als dé verrassing van de E3.
Ondertussen zijn we al enkele maanden verder, maar blijven nog veel vragen rondom de game onbeantwoord. Als wolven duiken we dan ook op elk beetje informatie dat naar buiten komt. Zoals de uitspraak van Game director Ryan Bernard over wat centraal staat in The Division.
''We willen Player versus Player betekenisvol laten zijn. En de manier om Player versus Player betekenisvol te maken is door ervoor te zorgen dat je iets te verliezen hebt, in plaats van een scorekaart op een map.
Dit is een wereld die uit elkaar valt dus, zelfs voor een lid van The Division, is het een enge plek. Ik denk dat een ander deel van goede PvP het ervoor zorgen dat je niet weet waar de dreiging vandaan komt is. We willen echt daarmee spelen om de ervaring te verbeteren,'' aldus Bernard.





Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie