In Fort Solis vinden spelers hunzelf op een verlaten gebouw op Mars, waar ze moeten achterhalen waar de crew van de nabijgelegen mijnen zijn gebleven. In een hele lange nacht moeten gamers de faciliteiten onderzoeken en bij elkaar puzzelen wat er gebeurd is, terwijl de klok langzaam weg tikt en hetgeen wat de crew te pakken heeft gekregen op de loer ligt.
De keuzes die je maakt en waar je jouw tijd besteedt bepalen welk einde van jouw avontuur je gaat zien en, nog belangrijker, óf je die gaat zien. Er is immers geen garantie dat je heelhuids terug zal keren.
''We zijn allen fans van harde sci-fi en horror, dus met Fort Solis wilden we een spannend, klassiek sci-fi-verhaal vertellen dat spelers op hun eigen tempo bij elkaar kunnen puzzelen,'' vertelt Game Director James Tinsdale van Fallen Leaf. ''Voor ons was diepgang een kernfactor en we zijn heel trots op al het werk dat ons team en onze partners hebben geleverd om Fort Solis tot leven te brengen.''
''Dear Villagers streeft ernaar mensen nieuwe en innemende ervaringen te bieden, en Fort Solis is exact dat,'' vult Head of Publishing Guillaume Jamet aan. ''We zijn zo blij om de handen ineen te hebben geslagen met Fallen leaf, daar Fort Solis een unieke mix van verhaalgedreven avontuur, open wereld verkenning, interactieve sim interactive en een beangstigende, dreigende sfeer biedt. We houden van diens visie en zijn ervan overtuigd dat jullie dat ook zullen doen.''







Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie