Laden...
Fine Work combineert twee genres die normaal niet samen gaan
Nieuws

Fine Work combineert twee genres die normaal niet samen gaan

We gaan zien hoe dit uitpakt

0

Kersverse indie-ontwikkelaar Tethys Games heeft vandaag diens debuuttitel onthuld, welke twee genres combineert die je normaliter niet samen ziet gaan: een rhythm game en een visual novel.

Ga mee naar Gleamhold, een fantasy-wereld waarin jij het beroep van sendshaper uitoefent. Cliënten geven jou hun herinneringen, welke jij omvormt in fysieke voorwerpen die ze kunnen gebruiken om de herinnering in leven te houden. Dit is waar de muziekelementen aan bod komen. Hoewel niet getoond in de trailer, is elke herinnering een driedimensionale ruimte waarin jij op de muziek een pad moet navigeren om jouw product af te kunnen leveren.

Op deze manier leer je zeven cliënten kennen, geïnspireerd op wezens die niet zouden misstaan in eldritch horror. Ieder van hun heeft drie acts, hetgeen goed is voor 21 van die werelden om te verkennen eens de game verschijnt.

Fine Work moet in het derde kwartaal van 2025 verschijnen, maar extra kapitaal op te halen, zal men in januari een Kickstarter openen. Je kunt je daarvoor hier alvast inschrijven zodat je speciale merch niet misloopt.

Reacties (0)

Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers

Plaats een reactie

Reacties laden...