De Day One patch van met name AAA-titels is vele gamers een doorn in het oog. Als zij een game hebben gekocht, willen ze die direct kunnen spelen.
Hoe anders is dit bij een kleinere titel als Sixty Four, waar we vieren dat de game zijn vierde patch in vier dagen tijd krijgt, puur omdat we weten dat die niet het geld heeft voor uitgebreide QA en dus enkel zich uit de naad kan werken nadat spelers problemen melden. Met die wetenschap zijn hier de patch notes van patch 1.0.4, welke enige spoilers bevatten, dus wees gewaarschuwd:
- Limited the amount of sounds playing at the same time, except for the active ones, like teleporting
- It should fix a problem in the late game when the sound was disappearing on some computers, followed by a performance drop
- Big Fill Director update: now if a machine is near a Silo, Director points only to the Silo. This should greatly reduce visual noise, improve performance and make Fill Director more useful. Even without Silos it should perform better.
- Silos don't waste their charge in the moment they are refilled. It gives them more autonomy, which is proportional to the number of machines around. Also there is no need to prefill the machines to make it more efficient.
- Containment machines last three times as long on a single charge
- Reworded descriptions for Material Streamer Towers to be more precise about their function
- Conductor price scales much slower
- Fixed tall machines visually disappearing in the bottom of the screen
- Requirements for Red-Blue Rock achievement are changed.
0 reacties op "Sixty Four wordt opgepoetst met nieuwe patch"
Gelieve eerst in te loggen of te registreren om een reactie te plaatsen a.u.b.
Log in of registreer hier