Stefan
Er schiet mij slechts één game te binnen die ik achteraf anders had willen doen. Dat is Gran Turismo 7 en wel om de reden dat de game anders was gedurende de review-periode dan op release. Vanaf de officiële release stond de game ineens bol van de microtransacties. Zoals te lezen in mijn flop 3 kreeg ik hierdoor het gevoel in mijn hemd te zijn gezet. Verder denk ik dat het eigenlijk wel meevalt. Er zullen vast een aantal titels zijn die in retrospective misschien een vijf procenten meer of minder zouden hebben gehad, maar dat blijf je toch houden. Dat is de waan van de dag.

Sander
Och, vaak genoeg. Dat heeft simpelweg te maken met het feit dat er deadlines gehaald moeten worden. Deadlines zorgen ervoor dat je games niet altijd even op je gemak kunt spelen en daardoor kun je simpelweg sommige dingen niet áltijd op waarde inschatten. Denk aan een FIFA of een Age of Empires, na echt veel uren kun je pas écht zeggen wat je er van vindt. Dat betekent niet dat ik geen goed oordeel kan vellen, maar het betekent wel dat ik mijn eigen oordeel op een later moment lichtelijk kan betwisten.

Sil
Daar ik vrijwel exclusief singleplayer-avonturen speel, zijn er maar weinig titels die na de review enorm veel veranderen. Dat is misschien mijn geluk, want anders was de lijst van games die ik graag opnieuw zou recenseren een stuk langer. The Witcher 2 liep gewoon slecht op mijn hardware en dat trok de score enorm omlaag. Legend of the River King was een game die gewoon niet op een deadline gespeeld had moeten worden en zo zijn er nog wel een handjevol games die ik achteraf gezien anders had willen beoordelen. Sword & Fairy 6, een Chinese RPG, zat me zelfs zo dwars dat die de inspiratie vormde voor deze vraag én de column van deze week.

Peter
Ik schrijf pas een jaar reviews en ik denk dat deze vraag pas echt goed te beantwoorden is na enkele jaren en wat meer ervaring. Ik heb op dit moment geen spijt van enige review, omdat ze me allemaal iets hebben geleerd. Ik heb van diverse games wel het gevoel dat het cijfer dat ik heb gegeven niet klopte met wat ik er werkelijk van vond. SIGNALIS is daar een goed voorbeeld van, maar ook diverse games die ik nu inmiddels vergeten ben, maar wel een relatief hoog cijfer heb gegeven. Dit is echter iets waar ik meer ervaring in zal krijgen in de komende jaren en lig er nu niet bepaald wakker van.