Rockstar Games heeft ongetwijfeld momenteel alle werknemers vol op GTA VI gezet, maar dat mag de pret binnen de community niet drukken, want fans hebben online laten weten hoe Red Dead Redemption 3 er uit zou kunnen zien. Op Reddit omschreef een gebruiker zijn droom, waarin hij een vroege versie van het spel speelde. Volgens hem kruipen spelers in Red Dead Redemption 3 in de huid van Lyle Morgan, de vader van Arthur Morgan.
De vader van de hoofdrolspeler uit het tweede deel wordt in dat deel nauwelijks genoemd en als hij al ter sprake komt, dan is dat vaak negatief. Zijn zoon is niet erg positief over hem en is dan ook niet erg rouwig om zijn dood. Dat maakt de beste man een opvallende keuze voor een vervolg, maar ach, het is een droom van een Reddit-gebruiker.
Ook andere mensen op het platform zien wel een hoofdrol voor Lyle. De link met Red Dead Redemption 2 zou dan gelegd worden doordat een jonge Arthur kennis maakt met Dutch van der Linde. Hoewel een aantal mensen dit dus wel zien zitten, zijn er ook spelers die vooral een compleet nieuw verhaal zouden willen omarmen.
Niet iedereen is enthousiast over het idee om verder te bouwen op bestaande personages. Een groot deel van de community pleit juist voor een compleet nieuw verhaal, los van de bekende Van der Linde-bende.
“Het is een leuk idee om over te dromen, maar de enige juiste aanpak voor een nieuwe Rockstar-western is een volledig nieuw verhaal zonder beperkingen vanuit de bestaande lore”, liet iemand weten.
Vooralsnog is het echter wachten op Rockstar Games, want een vervolg op Red Dead Redemption 2 is nog niet aangekondigd.







Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie