In Assassin's Creed III zullen verschillende seizoenen invloed hebben op de omgeving en de computergestuurde personages. Dit blijkt uit een special in het tijdschrift Game Informer. Deze computergestuurde personages zullen zich in de winter anders kleden en gedragen dan in andere seizoenen.
Mohawk-dorp:
Game Informer maakt ook bekend dat een gedeelte van het verhaal zich af speelt in een dorp, genaamd Mohawk-dorp, hier ontdekt de speler de jeugd van het hoofdpersonage Connor. Connor heeft een Britse vader en een indianenmoeder, het dorp waarin hij is opgegroeit ligt in de Frontier, een wildernis. Deze is anderhalf keer zo groot als in de spelwereld van Assassin's Creed: Brotherhood, een derde van het gehele spel zou zich hier afspelen.
Alle slagvelden krijgen verder een prominente rol in de game, Game Informer kreeg een in-game demo te zien waarin meer dan honderd soldaten het tegen mekaar opnamen in een veldslag. De speler neemt als Conner actief mee aan deze veldslagen, maar zou ook een specifieke opdracht krijgen die hij ondertussen moet uitvoeren.Boston en New York
Verder maakt Game Informer bekend dat er twee andere steden centraal staan, Boston en New York. In de game zullen er diverse veranderingen plaats vinden in deze steden die jij als speler actief mee maakt. Om een voorbeeld te geven, een grote brand in New York verwoest een kwart van de stad en de vraagt blijft: Is deze aangetoken of niet? Tevens zal de speler gebruik kunnen maken van wagens, marktkraampjes en ramen om te vluchten voor vijandelijke Britse soldaten.
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie