Anderhalf jaar geleden zaaide Blizzard kwaad bloed bij fans, toen het bedrijf besloot een server genaamd Nostalrius te sluiten. Op deze server draaide fans een versie van de MMO zonder de expansions en de veranderingen die deze met zich meebrachten. Volgens Blizzard moesten ze dit doen om hun IP te beschermen en zouden ze kijken naar een alternatief.
Wij waren de belofte ondertussen alweer vergeten, maar bij Blizzard toen het overduidelijk nog op de todo list. Gisteravond werd namelijk World of Warcraft: Classic aangekondigd, een versie van de game die hetzelfde doet als Nostalrius: het World of Warcraft van jaren geleden draaien, voor de komst van Burning Crusade. Hoe dat precies gaat werken weten we echter nog niet.







Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie