Nicolas Doucet, Creative Director van Astro Bot en oprichter van ontwikkelaar ASOBI, heeft in een interview met het Japanse magazine Famitsu te kennen gegeven dat hij nooit had gedacht dat hun koddige platformer Game of the Year zou winnen op The Game Awards. Hij hoopte zelf op een hele andere prijs.
Toen Doucet ASOBI oprichtte, had hij als doel om een studio te maken die games zou maken die zich zouden richten op de hele familie. Zijn pijlen waren dan ook gericht op de Best Family Game Award, een van de vier awards die hij uiteindelijk in de wacht sleepte enkele weken geleden.
Natuurlijk wist hij voor de show al dat de game genomineerd was voor Game of the Year en dat er dus een kans zou zijn dat hij die prijs in ontvangst zou mogen nemen. Naar eigen zeggen had hij echter totaal niet verwacht ook daadwerkelijk het beeldje mee naar ASOBI te mogen nemen, zoals je ook wel kunt zien aan zijn reactie toen het werd onthuld.
0 reacties op "Creative Director van Astro Bot had niet gedacht Game of the Year te winnen"
Gelieve eerst in te loggen of te registreren om een reactie te plaatsen a.u.b.
Log in of registreer hier