Kijkende naar onze redactie, is het duidelijk dat er veel mensen zitten te wachten op DOOM: The Dark Ages. Toch betekent dit niet dat Bethesda achterover kan leunen als het aankomt op marketing.
Trailers, banners in adds en social media-posts zijn hierbij natuurlijk inkoppertjes, maar de succesvolste campagnes zijn degene die weten te verrassen. Daarom is de uitgever nu uitgeweken naar Wrestlemania 41 of all places.
Dit hoogtepunt van het worsteljaar vond afgelopen weekend plaats en bracht veel lopende verhaallijnen die de afgelopen maanden waren opgebouwd tot hun conclusie. Zo ook die tussen Damien Priest en Drew McIntyre, waarbij de tweede het podium betrad in een outfit die duidelijk deed denken aan de nieuwe look van de Doom Slayer en poserend naast een beeld van de game. Rip and tear!
0 reacties op "De marketingmolen voor DOOM brengt ons naar...Wrestlemania!?"
Gelieve eerst in te loggen of te registreren om een reactie te plaatsen a.u.b.
Log in of registreer hier