De open bèta van Star Wars: Battlefront II zou officieel gisteren al afgelopen moeten zijn, maar Electronic Arts heeft besloten om spelers nog iets langer op de servers te laten spelen.
Pak dus je Stormtrooper-mok, zet je Star Wars-kussen goed in je rug en vergeet je Wookie-petje niet op te zetten terwijl je je klaarmaakt voor nóg een nachtje doorhalen. De bètadeuren sluiten namelijk morgen toch echt.






Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie