De afgelopen dagen stond Star Wars: Battlefront 2 in het middelpunt van de belangrijkstelling, maar niet op een goede manier. De microtransacties van het spel zorgden voor een hoop ophef en de manier waarop uitgever EA daarmee omging was als olie op het vuur gooien. Het is dan ook niet verwonderlijk dat het bedrijf nu probeert de relatie met de klanten te redden.
Een van de manieren waarop het bedrijf dit doet, is door momenteel heel zichtbaar te zijn op Reddit. Mensen mogen hier vragen stellen aan het ontwikkelteam van de game, die heel toezeggingen doet die fans als muziek in de oren zullen klinken. Daar moet echter wel bij gezegd worden dat de meeste antwoorden vooral klinken als onzekere toekomstmuziek. De belangrijkste vragen én antwoorden tot nu toe, worden besproken in deze video van Star Wars HQ.






Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie