Wat reeds duidelijk is, is dat SMITE 2 een traditioneel vervolg zal worden. Men gaat dus niet teveel toornen aan het concept van goden die het tegen elkaar opnemen, maar geeft het geheel een nieuw likje verf en wat quality of life features. Hierbij kun je denken aan een verbeterde user interface, heldere audio en dat de game draait op Unreal Engine 5. Hiernaast zullen spell effects minder chaotisch worden en krijgen goden als Ymir nieuwe physics based skills. Andere zaken waar men naar uit kan kijken zijn:
- Cross-play middels een nieuwe back-end
- Een rework van Ranked matches
- Verbeterde matchmaking
- Nieuwe pantheons
- Kit refinements
- Een verbeterde Relic en Item systeems
- Visual control slot
- Dynamische map objectives
- Dual Power Sources (Strength en Intelligence), waardoor goden diverser in te zetten zijn
- Nieuwe item store
Dat een vervolg onderweg is, betekent niet direct dat de OG SMITE kan worden afgeschreven. De games zullen voor de voorzienbare toekomst naast elkaar bestaan, waarbij terugkerende spelers bovendien beloond worden. Elke gem die gamers in het origineel hebben uitgegeven, zullen ze ook ontvangen in SMITE 2 om te gebruiken in een speciaal Divine Legacy-programma bestaande uit elf unieke skins, Gold Mastery levels en skins die bruikbaar zijn in beide games. Hiernaast zullen alle nieuwe gem skins die vanaf begin dit jaar verschijnen automatisch cross-generational zijn, waarmee je ze dus ook krijgt in SMITE 2.
Screenshots













Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie