GameQuarter
Inloggen
GameQuarter logo
  • Content

    Nieuws

    Gaming nieuws en updates

    Reviews

    Game beoordelingen

    Previews

    Vooruitblik op nieuwe games

    Artikels

    Columns, lijstjes en andere

    Giveaways

    Win gratis games en prijzen

  • Community & Media

    GameQuarter Podcast

    Onze wekelijkse podcast

    Gamebar Podcast

    Podcast van onze Gamebar-vrienden

  • Over Ons

    Over Ons

    Wie we zijn en wat we doen

    Auteurs

    Ontmoet onze schrijvers

    Werken Bij

    Word onderdeel van het team

    Contact

    Contacteer ons team

GameQuarter.be - Gaming Nieuws, Reviews & Previews

Het Nederlandse gaming platform voor het laatste nieuws, uitgebreide reviews en exclusieve previews van je favoriete games.

Volg ons:

Discord

Chat met de community

  1. Home
  2. Nieuws
Nieuws

Insomniac Games bevestigt dat Marvel’s Wolverine 'gewoon' op disc in het doosje komt

Met een hele dikke knipoog

Insomniac Games bevestigt dat Marvel’s Wolverine 'gewoon' op disc in het doosje komt
Door Stefan van den Broek
25/6/2026ongeveer 1 uur geleden
24

Insomniac Games heeft de draak gestoken met Rockstar Games en GTA VI. De studio laat namelijk in een post op X weten dat Marvel’s Wolverine een fysieke versie met disc zal krijgen.

Je hoeft ons niet te plunderen voor een exemplaar van Assassin's Creed: Black Flag Resynced
GIVEAWAYNog 13 dagen

Je hoeft ons niet te plunderen voor een exemplaar van Assassin's Creed: Black Flag Resynced

Daar het een remake is van een van meest geliefde delen in de serie, kijken veel spelers uit naar As...

Doe mee en WIN

De post, die je onderaan dit bericht vindt, volgt uiteraard op het nieuws dat de fysieke versie van GTA VI een code-in-box zal bevatten. Er is dus geen disc aanwezig. Dat Insomniac Games dit de wereld in gooit is natuurlijk deels marketing en vermaak, maar bij steeds meer gamers borrelt de vraag of Nintendo en Rockstar een nieuwe trend hebben gezet. Nintendo heeft al heel wat games van een code-in-box voorzien, maar nu de meest spraakmakende game van dit jaar ook nog eens als code-in-box verschijnt beginnen steeds meer mensen zich zorgen te maken. Al is er hoop dat ook GTA VI uiteindelijk fysiek, met disc, zal verschijnen.

Verzamelaars en winkeliers hoeven zich over Marvel’s Wolverine geen zorgen te maken, want de game komt gewoon op disc.

The physical version will include a disc in box.

— Insomniac Games (@insomniacgames) June 24, 2026

Auteur

Stefan van den Broek avatar
Stefan van den Broek

Eindredacteur

Delen

Laatste artikelen

ULTIMATE_EDITION_VICE_CITY_STYLE_03
Nieuws1 uur geleden

Sony tovert PlayStation 5, App en Store om in GTA VI-stijl

door Stefan van den Broek

ULTIMATE_EDITION_VICE_CITY_STYLE_01
Nieuws2 uur geleden

'De fysieke versie van GTA VI met disc verschijnt later dit jaar'

door Stefan van den Broek

ULTIMATE_EDITION_STOCK_305_04
Nieuws7 uur geleden

Winkelketens boos op Rockstar vanwege verkoop 'fysieke' versie GTA VI

door Stefan van den Broek

PlayStation Cover
Nieuws7 uur geleden

Sony gaat strenger worden in de strijd tegen shovelware op de PlayStation Store

door Stefan van den Broek

STAR WARS: Galactic Racer
Nieuws8 uur geleden

Bekijk hier nieuwe beelden van STAR WARS: Galactic Racer

door Peter Beckers

Bekijk alle artikelen →
Google

Maak van GameQuarter jouw voorkeursbron op Google

Stel GameQuarter in als je voorkeursbron en mis nooit meer het laatste gaming nieuws wanneer je zoekt op Google.

Voeg GameQuarter toe als voorkeursbron

Reacties (0)

Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers

Plaats een reactie

Reacties laden...

Partners & Links

GameQuarter PodcastGamebar PodcastDiscord Server

Ontwikkeld door

Creative Crowd logoCreative Crowd
Privacyverklaring•Gebruiksvoorwaarden

© 2026 GameQuarter.be. Alle rechten voorbehouden.

GameQuarter Discord

Patrick
Patrick Jep
Goblin
Goblin zal bij ons wel wat meer misbruikt worden maar ook wel paar maar zijn 2 buiten u…
Stefan Vonhosen
Stefan Vonhosen Ik heb ook 2 buiten units
Poes
Poes Wij hebben 1 grote buiten unit voor 4 binnen, staan niet allemaal tegelijk aan.…
obitwan_kenobi
obitwan_kenobi Wij zitten ook over airco na te denken. Is nu met waaier aan nog 28 graden en bo…
Doe mee op Discord