Eindelijk mogen we Bioshock Infinite spelen als het 19 oktober is. Een verhaal waarin we heel veel te maken krijgen met het maken van keuzes. Ken Levine, studiohoofd van ontwikkelaar Irrational Games laat dit weten.
De game zal iedere keer anders worden als je het speelt, de reden hiervoor zijn de keuzes die je maakt gedurende het spel. 'Ik wil het niet presenteren op de schaal van BioWare, maar er zullen zeker veranderingen zijn' Een voorbeeld krijgen we niet van Levine, het moet een verassing blijven voor de gamers.
"In de game kom je binnen en ben je als speler degene die besluit of hij het feest laat beginnen, of het je doel was of niet, de wereld ontstaat omdat jij er bent, niet door iets wat je wilt doen.' Verder horen we in het interview dat je als speler niet altijd de beste beslissingen zult nemen. In plaats vaarvan kan het ook draaien om je eigen belang omdat je simpelweg uit de stad wilt ontsnappen. Echter elke keuze die je maakt kan dodelijke consequenties hebben waardoor je beter zult moeten nadenken over je keuzes.
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie