Ubisoft is een bedrijf dat net zoveel geliefd wordt als dat het gehaat wordt, vooral in recente jaren. Is het niet omdat hun games teveel dezelfde formule volgen, dan is het wel omdat hun beslissing om The Crew te nuken de start was van de Stop Killing Games-beweging of omdat ze hun singleplayer-titels vol stoppen met microtransacties. Dat is echter geen probleem, want volgens Ubisoft maken ze de games leuker!
In een nieuw vierhonderd pagina's lang financieel rapport beschrijft het dit op de tiende pagina, waar het uitlegt hoe het van plan is extra te verdienen aan diens spellen: ''onze monetization biedt binnen premium games de kans om de spelers meer plezier te geven door ze in staat te stellen om hun avatars en te personaliseren of sneller voorgang te maken. Dit is echter altijd optioneel.''
Buiten dat het discutabel is om betaalde cosmetics daadwerkelijk iets leuker maken, is het vooral in het geval van de alom gehate time savers een nogal toondoof statement. Helaas is het echter ook indicatie dat we er voorlopig niet vanaf zullen zijn in hun games.
0 reacties op "''Microtransacties maken games leuker''"
Gelieve eerst in te loggen of te registreren om een reactie te plaatsen a.u.b.
Log in of registreer hier