Nintendo heeft laten weten dat het geen persconferentie belegt voor de Gamescom dit jaar. Nintendo was samen met Microsoft en Sony wel te bezichtigen tijdens een persconferentie op de E3, maar het bedrijf laat de Gamescom dit jaar qua persconferentie schieten.
Nintendo liet wel weten dat het een stand zal hebben tijdens de Gamescom, waar enkele van hun nieuwe games gespeeld kunnen worden. Nintendo is niet de eerste die geen persconferentie belegt voor het aankomende evenement. Eerder lieten Sega en Capcom al weten geen persconferentie te beleggen.
Nieuws
Nintendo belegt geen persconferentie voor GamesCom
Door Sander Van Genderen
0
Laatste artikelen

Nieuws
MECCHA CHAMELEON is 10 miljoen keer verkocht
door Peter Beckers

Nieuws
Star Wars Eclipse kan niet afgemaakt worden zonder extra medewerkers
door Peter Beckers

Nieuws
TEKKEN krijgt zijn eigen tekenfilm
door Mario Heurter

Review
Summer Sisters
door Sil Hendriks

Nieuws
SteamOS is nu ook beschikbaar voor iedereen
door Peter Beckers
Google
Maak van GameQuarter jouw voorkeursbron op Google
Stel GameQuarter in als je voorkeursbron en mis nooit meer het laatste gaming nieuws wanneer je zoekt op Google.
Voeg GameQuarter toe als voorkeursbron


Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie