Nintendo heeft laten weten dat het geen persconferentie belegt voor de Gamescom dit jaar. Nintendo was samen met Microsoft en Sony wel te bezichtigen tijdens een persconferentie op de E3, maar het bedrijf laat de Gamescom dit jaar qua persconferentie schieten.
Nintendo liet wel weten dat het een stand zal hebben tijdens de Gamescom, waar enkele van hun nieuwe games gespeeld kunnen worden. Nintendo is niet de eerste die geen persconferentie belegt voor het aankomende evenement. Eerder lieten Sega en Capcom al weten geen persconferentie te beleggen.
Nieuws
Nintendo belegt geen persconferentie voor GamesCom
Door Sander Van Genderen
0
Laatste artikelen

Nieuws
Sony lijkt nu echt de PC te hebben losgelaten
door Peter Beckers

Nieuws
Je kunt de Steam Controller bestellen, maar er is een kans dat hij pas volgend jaar komt
door Peter Beckers

Nieuws
Ontwikkelaars van NO LAW komen met een tech demo
door Peter Beckers

Nieuws
PlayStation first-party titels lijken niet langer direct naar PC te komen, ook gaat het bedrijf meer inzetten op AI
door Stefan van den Broek

Nieuws
Assassin's Creed Black Flag Resynced is officieel goud gegaan
door Mario Heurter
Google
Maak van GameQuarter jouw voorkeursbron op Google
Stel GameQuarter in als je voorkeursbron en mis nooit meer het laatste gaming nieuws wanneer je zoekt op Google.
Voeg GameQuarter toe als voorkeursbron


Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie