Analist Micheal Pachter heeft laten weten dat PlayStation Plus twee tot drie miljoen abonnees nodig heeft om winstgevend te zijn voor Sony. Dit laat hij weten tijdens zijn show Pach Attack.
Pachter vergelijkt de service met Xbox Live, welke in het begin ook weinig abonnees had, maar naarmate het aantal functies groter werd meer leden wist te werven. Volgens de analist is Sony een paar honderd miljoen kwijt om het PlayStation Network in de lucht te houden. Door middel van de service zou Sony hopen dat de consumenten meer games en video's downloaden, waardoor er uiteindelijk weer geld in Sony's portemonnee komt.
Nieuws
Pachter: PlayStation Plus na 2-3 miljoen abonnees winstgevend
Door Sander Van Genderen
0
Laatste artikelen

Nieuws
TEKKEN krijgt zijn eigen tekenfilm
door Mario Heurter

Review
Summer Sisters
door Sil Hendriks

Nieuws
SteamOS is nu ook beschikbaar voor iedereen
door Peter Beckers

Artikel
Lijsttijd: Zeven zomerse game locaties waar het goed vertoeven is
door Natascha Huijs

Nieuws
Sekiro: No Defeat krijgt een nieuwe trailer
door Mario Heurter
Google
Maak van GameQuarter jouw voorkeursbron op Google
Stel GameQuarter in als je voorkeursbron en mis nooit meer het laatste gaming nieuws wanneer je zoekt op Google.
Voeg GameQuarter toe als voorkeursbron


Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie