In Prison Architect 2 liepen ze tegen hetzelfde probleem aan, daar voor dit vervolg werd gekozen om de oorspronkelijke 2D artstyle los te laten en te vervangen door een 3D-wereld. Dit brengt echter natuurlijk de nodige uitdagingen met zich mee, waar men uitgebreid over vertelt in de eerste Developer's Diary van het spel.

Nieuws
Prison Architect 2 is veel meer dan enkel een vervolg
Een complete nieuwe dimensie
Door Sil Hendriks
0
Een vervolg maken op een game, is altijd een beetje alsof je op een eenwieler zit: je moet de balans bewaren. Maak het vernieuwend genoeg om een nieuw deel te verantwoorden, maar laat niet zoveel van het origineel los dat je fans vervreemdt.
Laatste artikelen

Nieuws
Indie-ontwikkelaar trekt plots jaren na verkoop keys in
door Sil Hendriks

Nieuws
Infinity Nikki viert eerste verjaardag met Version 2.0: Terra’s Call
door Stefan van den Broek

Nieuws
CD Projekt geeft meer informatie over diverse projecten, waaronder Cyberpunk 2 en The Witcher 4
door Stefan van den Broek

Nieuws
Assassin's Creed Shadows krijgt geen tweede grote expansie
door Mario Heurter

Nieuws
Quite a Ride heeft een uitgever gevonden
door Sil Hendriks
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie