Rainbow Six: Siege heeft drie jaar na de release ruim 25 miljoen geregistreerde spelers. Dat maakte ontwikkelaar en uitgever Ubisoft bekend.
Deze onthulling kwam niet uit de lucht vallen, maar was ter begeleiding van White Noise, de nieuwste uitbreiding voor de game en het einde van de Year Two content. Fans hoeven gelukkig echter niet op zwart zaad te zitten. Ubisoft heeft namelijk al laten weten dat Year Three er komt, wat niet verrassend is gezien deze cijfers.









Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie