De stad waar Mafia II zich afspeelt, Empire Bay, is qua oppervlakte ongeveer een derde van Liberty City, de stad van Grand Theft Auto IV. Dit staat in een artikel geschreven door Xbox 360-magazine Xbox World 360.
Ontwikkelaar 2K Games heeft nog niet gereageerd op de uitspraken. Al hoeven ze zich daarvoor niet te schamen, menen de redacteuren van het blad. Volgens hun is dit juist de kracht van het spel doordat alle delen van Empire Bay nu van glans en met oog voor detail zijn voorzien.
Nieuws
'Stad Mafia II een derde van Liberty City'
Door Sebastiaan Quekel
0
Laatste artikelen

Nieuws
Fans doen opvallende GTA 6 ontdekking
door Stefan van den Broek

Nieuws
Stemming wijst uit dat spelers verwachten dat GTA VI een aardig prijskaartje krijgt
door Stefan van den Broek

Nieuws
Brett Gipson is één van de stemacteurs van GTA VI
door Stefan van den Broek

Nieuws
De eerste recensies van de Steam Machine vallen allemaal over één ding
door Stefan van den Broek

Nieuws
Horror game Give Us A Sign aangekondigd
door Mario Heurter
Google
Maak van GameQuarter jouw voorkeursbron op Google
Stel GameQuarter in als je voorkeursbron en mis nooit meer het laatste gaming nieuws wanneer je zoekt op Google.
Voeg GameQuarter toe als voorkeursbron

Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie