Het offïciële derde deel in de Killzone-serie krijgt toch geen coöperatieve modus voor vier spelers. De eerdere berichten die de kop opstaken zijn volgens de Nederlandse ontwikkelaar Guerilla Games 'klinklare onzin'.
In totaal zouden de Nederlanders werken aan twee coöperatieve modi: eentje voor twee spelers en eentje voor vier spelers. Bij ieder van de modi moesten er specifieke opdrachten worden uitgevoerd. Hierbij zou er onder andere gebruik van voertuigen moeten worden gemaakt. Vandaag is dit dus ontkracht.
Nieuws
Toch geen vierdelige coöperatieve modus voor Killzone 3
Door Sebastiaan Quekel
0
Laatste artikelen

Review
Summer Sisters
door Sil Hendriks

Nieuws
SteamOS is nu ook beschikbaar voor iedereen
door Peter Beckers

Artikel
Lijsttijd: Zeven zomerse game locaties waar het goed vertoeven is
door Natascha Huijs

Nieuws
Sekiro: No Defeat krijgt een nieuwe trailer
door Mario Heurter

Nieuws
Bouw een spoorweg imperium met Rail Estate
door Stefan van den Broek
Google
Maak van GameQuarter jouw voorkeursbron op Google
Stel GameQuarter in als je voorkeursbron en mis nooit meer het laatste gaming nieuws wanneer je zoekt op Google.
Voeg GameQuarter toe als voorkeursbron
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie