Slechts 21% van de Amerikaanse gamers is meer geneigd om een Xbox One te kopen nu er een goedkopere versie van is gelanceerd. Dat blijkt uit een rondvraag van Dealnews Market Research.
Als we de infografiek van Dealnews mogen geloven, heeft Microsoft niet zo’n goede beurt gemaakt met de lancering van de Xbox One. De hoge prijs en het DRM-beleid hebben dan ook voor heel wat controverse gezorgd.
Onlangs lanceerde Microsoft nog een Xbox One-bundel zonder Kinect. Dit zorgde voor een lagere verkoopprijs en dus een potentieel hogere verkoop. Toch zou dat een maat voor niets zijn geweest, want de goedkopere Next-Gen zou 79% van de gamers in de VS gewoon koud laten. Het kan natuurlijk ook dat het netwerk van Dealnews vooral uit PS-fanboys bestaat...
Laatste artikelen

Nieuws
5000 Steam-games verdienden dit jaar minder dan $100
door Louis Demuynck

Nieuws
Schildmaid MX komt volgende maand uit op consoles en PC
door Peter Beckers

Nieuws
De eerste cijfers van critici voor Ninja Gaiden 4 zijn binnen
door Stefan van den Broek

Nieuws
Bekijk de nieuwe beelden van Ninja Gaiden 4 ter ere van diens release
door Stefan van den Broek

Nieuws
Jurassic World Evolution 3 ligt in de schappen en dat geeft ons een nieuwe trailer
door Stefan van den Broek
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie