Een goede game kan tegenwoordig niet meer zonder een minstens net zo goede soundtrack; en in Japan kiezen ze meestal voor een vrolijk jpop-deuntje als openingsnummer. Omega Labyrinth: Z is daar geen uitzondering op.
Ontwikkelaar Matrix Software koos voor hun titel voor het duo van Delight Style, die in onderstaande video Omarabi ga Ippai, de main theme van de game, ten gehore brengen. Of Omega Labyrinth: Z ook naar het Westen komt valt te bezien. De vorige game verliet Japan helaas niet, maar D3 heeft wel vaker hun games naar Europa gebracht. De kans is dus zeker aanwezig.








Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie