De originele Dying Light is alweer bijna drie jaar oud en in de ogen van de meeste gamers dus bijna bejaard. Desondanks wordt de game nog altijd veel gespeeld, met ongeveer een half miljoen mensen die wekelijks de game opstarten. En daar wilt Techland ons nu voor bedanken.
In onderstaande video kondigt de ontwikkelaar van de game aan dat het in de komende twaalf maanden tien DLC-packs uit zal brengen die nieuwe vijanden, evenementen en meer aan de game toe zullen voegen. Hiernaast krijgen we op de korte termijn al een voorproefje met een elfde DLC, die enkele nieuwe vijanden in-game laat verschijnen.






Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie