Na Akuma en Kolin heeft Capcom nu het derde karakter onthuld dat mee zal strijden in het tweede seizoen van Street Fighter V. En vermoedelijk zullen niet veel mensen de terugkomer herkennen.
Ed dook namelijk slechts twee keer kort eerder in de serie op. Een keer was de krachtpatser aanwezig als een naamloze M. Bison-kloon in Street Fighter IV's Balrog-einde en in Street Fighter V kwam hij al kort voorbij als de leerling van Balrog. Die lessen hebben resultaat gehad, zoals duidelijk te zien is deze video.








Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie