Echter! Wanneer spelers signaleren dat bugs een significante negatieve impact hebben op de ervaring, mag je wel verwachten dat men er zo snel mogelijk iets aan doet. Vector3 Studio werd na de launch van Sunkenland geconfronteerd met deze exacte situatie, toen bleek dat spelers niet in multiplayer-sessies konden komen of, als dit lukte, hun inventory kwijtraakte.
In een post op Steam hebben ze nu een tijdelijke fix geplaatst die telkens neerkomt op de game herstarten. Als een workaround is dit prima, maar dat is ook niet de reden dat we dit nieuws schrijven. In een aparte post, die allicht gemist wordt omdat deze niet de eerste meer is, wordt uitgelegd dat met de fix van deze issues save files uit oudere builds worden aangepast. Dingen die je gebouwd hebt blijven misschien bewaard, maar je inventory zal worden geleegd. Het beste wacht je dus tot de fix live is en je opnieuw kan beginnen. In de tussentijd zijn hier de meest recente patch notes:
1. If you can't find the server on your preferred region, choose another region first and then switch back to your preferred region, and you should be able to see the servers.
2. If you join the game but have lost your inventory, exit the game completely (to windows desktop), relaunch it, and that may resolve the issue.
3. If you encounter a situation where the game is full and you're unable to join, try quitting the game entirely, relaunching it, and see if that resolves the problem.
4. If anything unusual occurs while attempting to join a multiplayer session, ensure that you fully exit the game and then relaunch it.






Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie