Succes op TikTok levert over het algemeen genomen op dat de game meer verkocht wordt, dus de ontwikkelaars zullen hier heel verheugd mee zijn. Kuba Wójcik, CEO of Star Drifters is dan ook heel tevreden met het resultaat.
"TikTok is een tool die nogal wat gameontwikkelaars nog onderschatten, terwijl het een van de prettigste manieren is om een nieuw publiek te bereiken. De door Lumencraft behaalde resultaten zijn geweldig en we kunnen waarnemen hoe individuele views zich vertalen in verlanglijstjes en het aantal verkochte exemplaren van de game, wat ons buitengewoon gelukkig maakt."
Als kers op de taart kreeg de game, twee dagen na release, de Digital Vikings Award voor de beste co-op-ervaring. Ook hier is de CEO buitengewoon over te spreken.
"We zijn verrast en tegelijkertijd ongelooflijk trots op deze prijs. Het is van bijzonder belang voor ons allemaal, omdat het ons een gevoel van vertrouwen en steun geeft van zowel spelers als andere leden van de game-industrie. Terugkijkend op de jaren die we aan de ontwikkeling van Lumencraft hebben besteed, zijn we ontzettend blij dat we de doelen die we ons hebben gesteld hebben bereikt en een titel hebben afgeleverd waar we vanaf het begin van hebben gedroomd."