Ontwikkelaar Bungie verwacht dat over een maand ongeveer drie miljoen spelers bezig zijn met de béta van Halo: Reach. Over anderhalve week gaat de testversie van slag en kan men de nieuwe multiplayermodi aan de tand voelen.
Bungie gaf daarnaast aan dat de ontwikkeling van de volledige versie al bijna is afgerond. De meeste veranderingen zullen plaatsvinden na de béta, wanneer er genoeg feedback en kritiek is gegeven. De releasedatum van Reach is nog steeds niet bekend, al zal deze rond het derde kwartaal plaatsvinden.
Nieuws
'Minstens drie miljoen spelers in Halo: Reach béta'
Door Sebastiaan Quekel
0
Laatste artikelen

Nieuws
Fans doen opvallende GTA 6 ontdekking
door Stefan van den Broek

Nieuws
Stemming wijst uit dat spelers verwachten dat GTA VI een aardig prijskaartje krijgt
door Stefan van den Broek

Nieuws
Brett Gipson is één van de stemacteurs van GTA VI
door Stefan van den Broek

Nieuws
De eerste recensies van de Steam Machine vallen allemaal over één ding
door Stefan van den Broek

Nieuws
Horror game Give Us A Sign aangekondigd
door Mario Heurter
Google
Maak van GameQuarter jouw voorkeursbron op Google
Stel GameQuarter in als je voorkeursbron en mis nooit meer het laatste gaming nieuws wanneer je zoekt op Google.
Voeg GameQuarter toe als voorkeursbron
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie