Daar deze uitbreiding de grootste veranderingen met zich meebrengt, zullen we daarmee beginnen. Na aankoop van de DLC zullen spelers ontdekken dat ze naar het westen kunnen trekken, waar de besneeuwde wildernis van Asterkarn op hun wacht. In deze barre omstandigheden leven de Kurn, een volk dat helaas niet al te vriendelijk reageert op jouw komst.
De focus van Fangs of Asterkarn ligt op het ontrafelen van diens duistere geheimen, maar wie meer interesse in de combat heeft, zal niet teleur worden gesteld. Een nieuwe Mastery genaamd Berserker laat je veranderen in gigantische beesten; geen overbodige luxe voor wie de moeilijkheidsgraad omhoog schroeft met de Ascendant Game Mode die zelfs demigoden niet aandurven.
De Berserker is overigens niet het enige nieuwe wapen in jouw arsenaal. FoA voegt honderden nieuwe voorwerpen aan het spel toe om nieuwe Super en Nemesis bazen het hoofd te bieden. Als dit niet genoeg uitdaging voor je is, kun je ook nog twee nieuwe kerkers verkennen met roguelike-elementen of dertig extra golven aan vijanden verslaan in de Crucible. Maar zoals gezegd zit niet alles achter een betaalmuur. Update 1.2 ontvangt iedereen en brengt het volgende met zich mee:
- Overhauled Loot Tables
- Loot Beams: Double Rare, Epic and Legendary items are now highlighted with new icons and beams.
- Potions: Health and energy potions are now baseline and no longer drop after use.
- Evasion: Characters start with a base Evade ability.
- Toggle Buffs: Buffs are automatically activated and no longer appear on your quickbar.
- Nullification Redesign
- Overhauled Mutators: No longer have negative effects!
- Shattered Realm: Redesigned shrines and a new waystone make endgame feel fresh.
- Crucible: Nullification mechanic is back and reduced penalties for failing.
- Accessibility Features: Disable character aura effects, toggle day/night cycle, disable fog, cooldown counters, larger monster health vars, larger auto pick up radius.
- Level Cap: You can now reach the level cap on any difficulty.
- Balance Changes: More dangerous and lucrative Challenge Areas, updated monster abilities, updated rare affixes, improved player movement skills, rebalanced healing mechanics and much more.






Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie